3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů – Jana Turková
Jana Turková
Bakalářská práce
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
3D graphics and film: Creation of characters for animated films
Anotace:
Práce je zaměřená na specifické využití 3D grafiky, a to na tvorbu postav do animovaných filmů. Hlavním cílem je přispět k porozumění čtenáře celému procesu vzniku těchto filmových postav od výtvarného konceptu až po finální model připravený pro animaci.Po úvodu do historie i současnosti oboru se teoretická část práce zabývá popisem všech fází procesu vytváření 3D modelů postav ve filmovém průmyslu …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the specific use of 3D graphics, which is the creation of characters for animated films. The main goal is to help the reader understand the whole process of creating these film characters from the original art concept to the final 3D model ready for animation.After an introduction to the history and the present of the field, the theoretical part of the thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80243
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Bubeníček
- Oponent: Václav Dušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80243
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Arthurian Characters and Their Representation in Film
Zdeňka Dvořáková -
The Arthurian Female Characters in Prominence on Screen
Ivana Chladilová -
L'étranger dans le film francais. L'exemple du film "Persepolis" de Marjane Satrapi
Aneta STADTHERROVÁ -
Tvorba 3D postavy pro animovaný film
Lukáš Gomola -
Tvorba 3D stylizované postavy použitelné pro profesionální animaci
Marek Kukačka -
Principy tvorby 3D BIM modelu na příkladu vybrané stavby a jeho využití ve 3D GIS
Martin VANĚK -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Optimalizace procesu tvorby 3D grafiky
Nazar Andriychuk