Využití úrovní detailů při vizualizaci rozsáhlých scén – Stanislav Rohel
Stanislav Rohel
Master's thesis
Využití úrovní detailů při vizualizaci rozsáhlých scén
Using Level of Detail in Large Scene Visualization
Anotácia:
V multimediální počítačové grafice, stejně jako v geografických informačních systémech, se objevuje problém, jak vykreslit terén. Objekt terénu mŧţe představovat jak velmi rozsáhlá pravidelná/nepravidelná trojúhelníková síť (TRN/TIN), tak se lze setkat i s reprezentací pomocí výškových map. V obou případech objekt mŧţe obsahovat řádově i milióny trojúhelníkŧ. Tato diplomová práce se bude zabývat vykreslováním …viacAbstract:
In multimedia computer graphic, as well as geographical information systems, detects problem on terrain rendering. Terrain object can be represented by very extensive regular/irregular triangular network (TRN/TIN), as well as high maps. In both cases object can contain millions triangels. This thesis handle with rendering terrain represented by high map using optimization technology level of detail …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/78608
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Eduard Sojka
- Oponent: Jan Platoš, Jan Platoš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROHEL, Stanislav. \textit{Využití úrovní detailů při vizualizaci rozsáhlých scén}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hjmin8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / odbor:
Informační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů
Matěj Moravec -
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Dennis Tschamler -
Multiplatformní abstrakce OpenGL
Martin Liška -
Fast Rendering of Geometric Primitives
Juraj Kuliška -
Zobrazování transparentních materiálů pomocí OpenGL
Michal Čičkán