Bc. Aneta ZÁRUBOVÁ

Diplomová práce

Obchodní model předplatného

Subscription Business Model
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obchodním modelem předplatného a jeho využití generací Y. V rámci výzkumu byla použita metoda Focus Group, která umožnila získat pohledy a zkušenosti zástupců této generace. Cílem práce je zjistit, jak cílová skupina přistupuje k využití tohoto modelu a jaké jeho výhody a nevýhody nejvíce vnímají. V teoretické části jsou nejprve popsány základní marketingové pojmy, rysy spotřebního …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the subscription business model and its use by generation Y. The focus group method was used in the research, which made it possible to obtain the views and experiences of representatives of this generation. The aim of the thesis is to find out how the target group approaches the use of this model and what advantages and disadvantages they perceive the most. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁRUBOVÁ, Aneta. Obchodní model předplatného. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/