1. Teoretická část: Grafický design v multimediálních projektech 2. Praktická část: Multimediální projekt Trabagr – Jaroslava HOMOLOVÁ
Jaroslava HOMOLOVÁ
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Grafický design v multimediálních projektech 2. Praktická část: Multimediální projekt Trabagr
1. Theoretical Part: Graphic Design in Multimedia Projects 2. Practical Part: Multimedia Project Trabagr
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit situaci na českém a zahraničním internetovém trhu v oblasti multimediálních projektů, analyzovat je v oblasti grafického designu, lokalizovat trendy a uvést významné představitele. Praktická část se zabývá představením mul-timediálního projektu Trabagr.Abstract:
This bachelor work is focused to present the situation in czech and foreign internet field at department of multimedia projects, to denominate them in graphic design, to localize trends and to show the main representatives. The practical part presents multimedia project Trabagr.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
15012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLOVÁ, Jaroslava. \textit{1. Teoretická část: Grafický design v multimediálních projektech 2. Praktická část: Multimediální projekt Trabagr}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hjs6rm/.
Jak správně citovat práci
HOMOLOVÁ, Jaroslava. 1. Teoretická část: Grafický design v multimediálních projektech 2. Praktická část: Multimediální projekt Trabagr. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Ornament v uměleckém řemesle a grafickém designu ve 20. století 2. Praktická část: Autorský projekt - ornament v grafickém designu
Aneta JIROUTKOVÁ -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová