Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři – Michaela Vavreková
Michaela Vavreková
Bakalářská práce
Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři
Reputation management and its specifics in a travel agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit koncept Online reputační management a charakterizovat jeho specifika v cestovní kanceláři. Dílčím cílem je zhodnocení jeho významu pro samotné cestovní kanceláře a zjištění, jak zákazníci k recenzím přistupují, a kde je hledají. Toho chce dosáhnout pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkovým šetřením. V první kapitole jsou vymezeny pojmy public relations, firemní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce the concept of Online reputation management and characterize its specifics in a travel agency. The partial goal is to evaluate its importance for the travel agencies themselves and to find out how customers approach reviews and where they search for them. The author wants to achieve this through in-depth interviews and questionnaires. The first chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Využití online reputačního managementu v rámci vybraných hotelů
Veronika Dvořáková