Michaela Vavreková

Bakalářská práce

Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři

Reputation management and its specifics in a travel agency
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit koncept Online reputační management a charakterizovat jeho specifika v cestovní kanceláři. Dílčím cílem je zhodnocení jeho významu pro samotné cestovní kanceláře a zjištění, jak zákazníci k recenzím přistupují, a kde je hledají. Toho chce dosáhnout pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkovým šetřením. V první kapitole jsou vymezeny pojmy public relations, firemní …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce the concept of Online reputation management and characterize its specifics in a travel agency. The partial goal is to evaluate its importance for the travel agencies themselves and to find out how customers approach reviews and where they search for them. The author wants to achieve this through in-depth interviews and questionnaires. The first chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85689