Bc. Filip Kubíček

Bakalářská práce

Plánování a tvorba event marketingové strategie

Planning and creation of event marketing strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na plánování a vytváření event marketingové strategie pro Den obce Lučina. Hlavním cílem práce je navrhnout účinnou marketingovou strategii, která respektuje preference a potřeby obyvatel obce. Využívá teoretických základů marketingové komunikace a event marketingu a provádí dotazníkové šetření mezi občany obce. Výsledkem je analýza získaných dat a formulace konkrétních …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on planning and creating an event marketing strategy for the Den obce Lučina. The main objective of the thesis is to design an effective marketing strategy that respects the preferences and needs of the village residents. It makes use of the theoretical foundations of marketing communication and event marketing and conducts a questionnaire survey among the citizens of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/oo404/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Ivan Šotkovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management