Simona Braunsteinová

Diplomová práce

Komunikační aktivity vybraných světových značek

Communication activities of selected global brands
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem Komunikační aktivity vybraných světových značek je provést analýzu komunikačních aktivit značek Apple, Google a Coca-Cola a na jejím základě popsat jejich společné prvky. Závěr má rovněž přinést potvrzení či vyvrácení hypotézy, že existují prvky, které jsou těmto třem značkám společné a mohou být jedním z aspektů jejich úspěchu. Teoretická část postihuje dvě hlavní …více
Abstract:
The aim of this thesis called Communication activities of selected global brands is to analyze communication activities of Apple, Google and Coca-Cola and describe its common elements. The conclusion should also bring confirmation or rejection of the hypothesis that there exist common elements within these three brands which can be one of the reason of its success. The theoretical part covers two main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60817

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management