Komunikační aktivity vybraných světových značek – Simona Braunsteinová
Simona Braunsteinová
Diplomová práce
Komunikační aktivity vybraných světových značek
Communication activities of selected global brands
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem Komunikační aktivity vybraných světových značek je provést analýzu komunikačních aktivit značek Apple, Google a Coca-Cola a na jejím základě popsat jejich společné prvky. Závěr má rovněž přinést potvrzení či vyvrácení hypotézy, že existují prvky, které jsou těmto třem značkám společné a mohou být jedním z aspektů jejich úspěchu. Teoretická část postihuje dvě hlavní …víceAbstract:
The aim of this thesis called Communication activities of selected global brands is to analyze communication activities of Apple, Google and Coca-Cola and describe its common elements. The conclusion should also bring confirmation or rejection of the hypothesis that there exist common elements within these three brands which can be one of the reason of its success. The theoretical part covers two main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Secrets of Communication
Sahib Aliyev -
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
Alona Kolesnikova -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Kateřina Vaisová -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Anna Kundrátová -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Lucie Juřicová -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements
Petra Běhounková