Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci – Petra Filingerová
Petra Filingerová
Bachelor's thesis
Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci
Marketing planning of Pytloun Design Hotel in Liberec
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním Pytloun Design Hotelu v Liberci. Cílem práce je na základě situační analýzy definovat marketingový cíl hotelu a navrhnout marketingovou strategii k dosažení stanoveného cíle. První část práce je teoretická a zahrnuje vymezení základních pojmů jako ubytovací zařízení, marketingové plánování či marketingový mix. Druhá část obsahuje analýzu makroprostředí …moreAbstract:
My bachelor thesis is focused on marketing planning process of Pytloun Design Hotel in Liberec. The aim of the thesis is to set marketing objectives based on situational analysis and to suggest marketing strategy. The first part is theoretical and explains basic terms such as accomodation facility, marketing planning process or marketing mix. Second part is focused on macroenvironment, microenvironment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30678
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30678
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová