Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Dana Kůrková
Bc. Dana Kůrková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. V první části jsem teoreticky popsala poznatky vztahující se k danému tématu. V metodologické části bylo mým cílem popsat, zhodnotit a porovnat merchandising a nákupní atmosféru ve dvou zvolených prodejnách. Já jsem si zvolila prodejnu Kaufland a její konkurenční jednotku Terno. Obě dvě maloobchodní …moreAbstract:
In my bachelor thesis I’m dealing with analysis of merchandising and shopping atmosphere of selected retail units. In first part I described knowledge related to the topic theoretically. In the methodological part was my aim to describe, evaluate and compare merchandising and shopping atmosphere in two selected retail units. I’ve chosen shop – Kaufland and their competing unit – Terno. Both retail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ea2pa/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Kovaříková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŮRKOVÁ, Dana. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/hjwfpo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková