Analýza konkurenční pozice autoškoly Ivan Herceg – Bc. Michaela Hercegová
Bc. Michaela Hercegová
Bakalářská práce
Analýza konkurenční pozice autoškoly Ivan Herceg
Analysis of the competitive position of driving school Ivan Herceg
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí autoškoly Ivan Herceg a je rozdělena na dvě části. První část je tvořena teoretickou rešerší a metodikou pro sběr a hodnocení získaných informací. Druhá část se zabývá praktickým zkoumáním konkurenčního prostředí. Metody aplikované v praktické části se skládají ze STEP analýzy, Porterova modelu pěti sil, analýzy konkurence a dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor’s work deals with analysis of competitive enviroment of driving school Ivan Herceg and it is divided ito two part. The first one consists the theoretic search and methods for collection and evaluation of gained information. The second part deals with practical exploration of competitive enviroment. The methods applied in the practical part are comprised of STEP analysis, Porter’s model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/idy9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: Ing. Petr Mulač, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Inovace organizačního systému ve vybraném podniku
Daniel Farkaš -
Přínosy marketingu pro finanční hospodaření podniku
Petr Martínek -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Jiří Poukar -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová