Bc. Petra Jílková
Diplomová práce
Genderové stereotypy v reklamě
Gender stereotypes in commercials
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá genderovými stereotypy v reklamě. Cílem této práce je identifikace genderových stereotypů v reklamních sděleních a jejich vnímání publikem. V první části jsou vymezeny pojmy, které souvisejí s tématem práce. Tato část bude zpracována na základě studia vybrané odborné literatury a internetových zdrojů. Druhá část práce se zabývá obecným postojem lidí ke genderovým stereotypům …víceAbstract:
This thesis deals with gender stereotypes in commercials. The aim of this thesis is to identify gender stereotypes in commercials and their perception of the audience. The first part defines terms related to the topic of the thesis. This section will be processed based on the study of selected literature and internet resources.The second part deals with the general attitude of people towards gender …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva