Využití účetních dat ve finanční analýze – Pavol Cvik
Pavol Cvik
Master's thesis
Využití účetních dat ve finanční analýze
Use of accounting information in the financial analysis
Anotácia:
Práce se věnuje využití účetních informací ve finanční analýze. V první části práce jsou popsány účetní závěrky podle českých a podle mezinárodních účetních standardů spolu se shrnutím nejdůležitějších rozdílů. Ve druhé části jsou popsány metody finanční analýzy. Ve třetí části je provedena finanční analýza na dvou společnostech -- Vodafone Czech Republic, a.s. (používá české účetní standardy) a Telefónica …viacAbstract:
This paper is about usage of accounting information in financial analysis. In the first part financial statements under Czech Accounting Standards and under International Financial Reporting Standards are described. The most important differences are discussed. In the second part methods of financial analysis are explained. In the third part practical financial analyses are done for the companies Vodafone …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2010
- Vedúci: Jiří Strouhal
- Oponent: Hana Scholleová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Personalistika a řízení lidských zdrojů ve firmě Telefonika O2 Czech Republic, a.s.
Alena Prešnajderová -
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Lukáš Havlena -
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh
Helena PISKOŘOVÁ -
Motivace obchodních zástupců ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
David Petrov -
Porovnání společností Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a Deutsche Telecom A.G.
Zuzana Hykyšová -
Sociální klima a podniková kultura společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
Eva Jeřábková