Social media communication – Bachelor of Science Olugbenga Ayodeji Tanimomo, BSc
Bachelor of Science Olugbenga Ayodeji Tanimomo, BSc
Diplomová práce
Social media communication
Abstract:
The use of social media has become a daily requirement in today's culture. Social media is primarily utilised for decision-making, news and information access, and social interaction. It is a useful tool for sharing, creating, and disseminating information as well as for communicating with people locally and globally. The idea behind social media was originally to connect with friends and family, but …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Pech, Ph.D., externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Metódy a metriky analýz návštevnosti s využitím Google Analytics v malom podniku
Martin Bízik -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio
Karyna Kovchak -
Establishing a digital presence and strategy model for a business by using Google tools
Ana-Maria Raduta -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova
Název
Vložil
Vloženo
Práva