Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour – Lenka Hrušková
Lenka Hrušková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour
Analysis of the Marketing Mix of Travel Agency IC Tour
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Teoretická část popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, marketingový mix, SWOT analýzu a konkurenci. Praktická část se zabývá charakteristikou cestovní kanceláře a analýzou marketingového mixu. Další kapitola podrobně popisuje SWOT analýzu cestovní kanceláře. Na základě analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of travel agency IC Tour s.r.o. The theoretical part describes the basic concepts in tourism, marketing mix, the SWOT analysis and competitors. The practical part deals with the characteristics of the travel agency and the analysis of the marketing mix. The next chapter contains the SWOT analysis of travel agency in detail. Based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ivan Chrástek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUŠKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hkrx4f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrušková, Lenka. Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře IC Tour. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová