Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz – Filip Procházka
Filip Procházka
Master's thesis
Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz
Marketing Strategy of E-shop Internetparfem.cz
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategií elektronického obchodu. Tato strategie vychází z podrobné situační analýzy, jejíž součástí je analýza samotného podniku se zahrnutím analýzy stránek elektronického obchodu, analýza konkurence (včetně srovnání blízkých konkurentů), PESTLE analýza, VRIO analýza, analýza zákazníků (včetně dotazníkového šetření) a Porterova analýza pěti sil. Výsledky jsou shrnuty …moreAbstract:
The thesis focuses on a marketing strategy of e-shop. The strategy is based on detailed situational analysis which is consisted of analysis of the e-shop and its website, competition analysis (analysis of the closest competitors included), PESTLE analysis, VRIO analysis, customer analysis (questionnaire survey between customers included) and Porter´s Five Forces. Results of analyses are summarized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77309
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Marek Hrečka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy Aktin
Nathalia Klimentová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Zdeněk Tretiak