Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz – Filip Procházka
Filip Procházka
Diplomová práce
Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz
Marketing Strategy of E-shop Internetparfem.cz
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií elektronického obchodu. Tato strategie vychází z podrobné situační analýzy, jejíž součástí je analýza samotného podniku se zahrnutím analýzy stránek elektronického obchodu, analýza konkurence (včetně srovnání blízkých konkurentů), PESTLE analýza, VRIO analýza, analýza zákazníků (včetně dotazníkového šetření) a Porterova analýza pěti sil. Výsledky jsou shrnuty …víceAbstract:
The thesis focuses on a marketing strategy of e-shop. The strategy is based on detailed situational analysis which is consisted of analysis of the e-shop and its website, competition analysis (analysis of the closest competitors included), PESTLE analysis, VRIO analysis, customer analysis (questionnaire survey between customers included) and Porter´s Five Forces. Results of analyses are summarized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová