Filip Procházka

Diplomová práce

Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz

Marketing Strategy of E-shop Internetparfem.cz
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií elektronického obchodu. Tato strategie vychází z podrobné situační analýzy, jejíž součástí je analýza samotného podniku se zahrnutím analýzy stránek elektronického obchodu, analýza konkurence (včetně srovnání blízkých konkurentů), PESTLE analýza, VRIO analýza, analýza zákazníků (včetně dotazníkového šetření) a Porterova analýza pěti sil. Výsledky jsou shrnuty …více
Abstract:
The thesis focuses on a marketing strategy of e-shop. The strategy is based on detailed situational analysis which is consisted of analysis of the e-shop and its website, competition analysis (analysis of the closest competitors included), PESTLE analysis, VRIO analysis, customer analysis (questionnaire survey between customers included) and Porter´s Five Forces. Results of analyses are summarized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Marek Hrečka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77309