Aplikace statistických metod a postupů při vyhodnocování podnikových dat z výběrového šetření z oblasti marketingu – Bc. Anna Nejmanová
Bc. Anna Nejmanová
Diplomová práce
Aplikace statistických metod a postupů při vyhodnocování podnikových dat z výběrového šetření z oblasti marketingu
Application of statistical methods and procedures in the analysis of company data from a sample survey in the field of marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti LELOSI, která se zabývá prodejem oblečení, prostřednictvím dotazníkového šetření a statistického vyhodnocení stanovených hypotéz. Cílem diplomové práce je porozumět tomu, jak mladí lidé ve věku od 18 do 35 let vnímají marketingovou komunikaci společnosti, jaké emoce a asociace mají se společností spojené a také, jaké mají povědomí …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of the marketing communication of LELOSI, a company that sells clothing, through a questionnaire survey and statistical analysis of the hypotheses. The aim of the thesis is to understand how young people between the ages of 18 and 35 perceive the marketing communication of the company, what emotions and associations they have with the company and also what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Hovorková Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJMANOVÁ, Anna. \textit{Aplikace statistických metod a postupů při vyhodnocování podnikových dat z výběrového šetření z oblasti marketingu}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/hl3g6r/.
Jak správně citovat práci
Nejmanová, Anna. Aplikace statistických metod a postupů při vyhodnocování podnikových dat z výběrového šetření z oblasti marketingu. Liberec, 2025. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace FK Teplice
Tadeáš Janda
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses hl3g6r hl3g6r/2
6. 5. 2025