Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu – Bc. Silvie Filáková
Bc. Silvie Filáková
Diplomová práce
Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu
Subjective Well-being of Pupils within the Group of a Class
Anotace:
Diplomová práce se věnuje subjektivnímu wellbeingu žáků v rámci třídního kolektivu. Obsah práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se v první kapitole soustřeďuje na wellbeing, jeho teoretické koncepce a volně přechází k modelu PERMA od Martina Seligmana a následně k upravenému měření s názvem EPOCH Measure of Adolescent Well-being. Druhá kapitola se zaměřuje na wellbeing …víceAbstract:
The thesis focuses on the subjective wellbeing of pupils within a classroom collective. The content of the work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part in the first chapter focuses on wellbeing, its theoretical concepts and loosely transitions to the PERMA model by Martin Seligman and then to a modified measurement called EPOCH Measure of Adolescent Well-being. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Filáková, Silvie. Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Petra Povejšilová Jenkins -
Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol
Lenka Maláníková -
Wellbeing a jeho význam ve vzdělávání
Nicola Gregorová -
Wellbeing u žáků: případová studie vybrané české střední školy
Gabriela VESELÁ -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová