Analýza obchodnej vybavenosti a nákupného chovania zákazníkov Nitry – Jana Blahovská
Jana Blahovská
Bakalářská práce
Analýza obchodnej vybavenosti a nákupného chovania zákazníkov Nitry
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chovaní zákazníků Nitry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní vybavenosti města Nitra a nákupním chováním jejích obyvatel. Práce se zaměřuje na oblast potravin. Cílem práce je na základě odpovědí respondentů na dotazníkový průzkum vyselektovat typického zákazníka Nitry a jeho hlavní prodejnu potravin. První kapitola práce popisuje charakteristiku Nitranského kraje a města Nitra ze socioekonomického, geografického …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to analyse the shopping facilities of the city of Nitra and consumer behaviour of its citizens. The thesis focuses on food sector. The main aim is, on behalf of the survey´s responses, to select a typical customer of Nitra and his main food and groceries store. The first chapter describes characteristics of the Nitra region and of the city of Nitra from a socio-economic, geographic …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou obchodnej vybavenosti mesta Nitra a nákupným chovaním jej obyvateľov. Práca sa zameriava na oblasť potravín. Cieľom práce je na základe odpovedí respondentov na dotazníkový prieskum vyselektovať typického zákazníka Nitry a jeho hlavnú predajňu potravín. Prvá kapitola práce popisuje charakteristiku Nitrianskeho kraja a mesta Nitra zo socioekonomického, geografického …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková