Analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen – Zuzana Hušková
Zuzana Hušková
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen
Shopping Environment Analysis of Drugstore Retail Stores
Anotace:
Cílem této práce byla analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen. Konkrétně drogerií Teta, Rossmann a DM drogerie markt. Pro tuto analýzu bylo použito metod pozorování a mystery shoppingu. Obsahem výzkumu bylo zhodnocení tří základních kritérií v každé prodejně. Mezi tato kritéria patřil design prodejny, prezentace zboží a personál.Abstract:
The aim of this study was shopping environment analysis of drugstore retail stores. Specifically drugstores Aunt, Rossmann and DM markt drugstore. For this analysis were used methods of observation and mystery shopping. Content of the research was to evaluate three basic criteria in each store. These criteria included design of drustores, presentation of goods and personnel.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Miroslav Merenda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUŠKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hl5p57/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Analýza nákupního prostředí prodejen s drogistickým zbožím
Veronika Horutová -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
Ivan Kobzev -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ -
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje ROSSMANN, spol. s r. o.
Lidiia Gorbushina -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ