Tereza Štočková

Master's thesis

Brand management regionálních značek

Brand Management of Regional Brands
Abstract:
Cílem práce je představit a zhodnotit regionální značení vyskytující se v České re-publice, jiných zemí Evropské unie a EU jako celku. Na základě zjištěných informací jsou poté strategie jednotlivých značkových programů v ČR zhodnoceny a předloženy možnosti k jejich zlepšení. Základními metodami kvalitativního výzkumu použitými v praktické části práce jsou analýza sekundárních dat a výzkum v terénu …more
Abstract:
The aim of the thesis is to introduce and evaluate regional branding occurring in the Czech republic, other countries of the European Union and the EU as a whole. On the basis of the information, the strategies of individual brand programs in the Czech Republic are evaluated and possibilities for improvement are presented. The basic methods of qualitative research used in the practical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Taťána Hajdíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69585

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management