Tereza Štočková
Master's thesis
Brand management regionálních značek
Brand Management of Regional Brands
Abstract:
Cílem práce je představit a zhodnotit regionální značení vyskytující se v České re-publice, jiných zemí Evropské unie a EU jako celku. Na základě zjištěných informací jsou poté strategie jednotlivých značkových programů v ČR zhodnoceny a předloženy možnosti k jejich zlepšení. Základními metodami kvalitativního výzkumu použitými v praktické části práce jsou analýza sekundárních dat a výzkum v terénu …moreAbstract:
The aim of the thesis is to introduce and evaluate regional branding occurring in the Czech republic, other countries of the European Union and the EU as a whole. On the basis of the information, the strategies of individual brand programs in the Czech Republic are evaluated and possibilities for improvement are presented. The basic methods of qualitative research used in the practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69585
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Taťána Hajdíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management