The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products. – Elvira Bakirova
Elvira Bakirova
Master's thesis
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Abstract:
The diploma thesis defines development of customer preferences in clothes segment during the rise of Internet technologies, its characteristics, the dependence of customer behaviour on age, gender, geographical location, personal preferences and other factors. The paper reveals details of the production of fast-fashion clothing, its advantages and numerous disadvantages, which include pollution of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Zdenek Linhart, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAKIROVA, Elvira. \textit{The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/hlb30v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva