The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products. – Elvira Bakirova
Elvira Bakirova
Diplomová práce
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Abstract:
The diploma thesis defines development of customer preferences in clothes segment during the rise of Internet technologies, its characteristics, the dependence of customer behaviour on age, gender, geographical location, personal preferences and other factors. The paper reveals details of the production of fast-fashion clothing, its advantages and numerous disadvantages, which include pollution of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Zdenek Linhart, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAKIROVA, Elvira. \textit{The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/hlb30v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva