Integrated Marketing Communication and its social implications – Ing. Andrea Machciniková
Ing. Andrea Machciniková
Diplomová práce
Integrated Marketing Communication and its social implications
Integrated Marketing Communication and its social implications
Anotace:
Cause related marketing jako silný nástroj může firmám pomoci ne jenom přilákat nové zákazníky, ale taky vytvořit jejich loajální základnu.Abstract:
Cause related marketing as a powerful tool can help companies not only to attract new customers, but to create a loyal base of
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jgk1y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Alexandra Šišková -
Cause-related marketing: kampaň značky Always
Karin Nemcová -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová -
Cause-related Marketing
Anita Nykodymová -
Cause-Related Marketingový návrh pro Bistro Anatomy
Denisa Vágnerová -
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
Eva Brabcová