Theses 

Integrated Marketing Communication and its social implications – Ing. Andrea Machciniková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Zmeniť agendu. Adresa v ISe:

Zpět na vyhledávání

Ing. Andrea Machciniková

Master's thesis

Integrated Marketing Communication and its social implications

Integrated Marketing Communication and its social implications

Anotácia: Cause related marketing jako silný nástroj může firmám pomoci ne jenom přilákat nové zákazníky, ale taky vytvořit jejich loajální základnu.

Abstract: Cause related marketing as a powerful tool can help companies not only to attract new customers, but to create a loyal base of

Keywords: cause related marketing, social marketing, consumers, philanthropy

Jazyk práce: English

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Hore | Aktuálny dátum a čas: 21. 7. 2019 02:30, 29. (nepárny) týždeň

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz