Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin – Lucie Novohradská
Lucie Novohradská
Diplomová práce
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Perception of advertising messages for selected target groups
Anotace:
Diplomová práce se zabývá proměnami ideálu ženské krásy ve společnosti a v reklamě, a to jak z historického, tak současného pohledu. Práce konkrétně řeší problematiku užití modelky a skutečné ženy v reklamě. Za pomocí kvantitativního průzkumu byla k dalšímu zkoumání určena cílová skupina žen ve věku 18 až 24 let. Tato věková skupina byla vyhodnocena jako nejvíce ovlivnitelná a vhodná k hloubkovým rozhovorům …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the transformation of the ideal of female beauty in society and in advertising, both from a historical and a contemporary perspective, too. The thesis specifically deals with the use of models and real women in advertising. Using a quantitative research, a target group of women aged 18-24 was identified for further investigation. This age group was assessed as the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78195
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2019
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78195
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of beauty and attractiveness in life-success; how beauty matters in the Czech Republic
Veronika Somorová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Competency models of data analyst and their usage in practice
Monika Faltová -
Čínské ženy v reklamě v ČLR
Dominika HÁSOVÁ -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya -
Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích
Jiřina Bumbová