Analýza provozu oddělení státní sociální podpory Úřadu práce ve Dvoře Králové nad Labem – Kateřina Šulcová
Kateřina Šulcová
Diplomová práce
Analýza provozu oddělení státní sociální podpory Úřadu práce ve Dvoře Králové nad Labem
Analysis of services in department of state social support of Labour Office in Dvůr Králové nad Labem
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu provozu oddělení státní sociální podpory Úřadu práce ve Dvoře Králové nad Labem. Cílem práce je zabezpečit hladký chod obslužných míst na oddělení státní sociální podpory výše zmiňovaného úřadu, a to z toho důvodu, jelikož období epidemie koronaviru kladlo zvýšené nároky na provoz úřadu. Ten se proto musel upravit tak, aby se klienti příliš nepotkávali, a …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of service system in department of state social support of Labour Office in Dvůr Králové nad Labem. The objective of this thesis is to ensure smooth operation of the counter in department of state social support of Labour Office in Dvůr Králové nad Labem, on the sole ground that COVID-19 epidemics have increased demand on the operation of the Labour Office. It was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULCOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza provozu oddělení státní sociální podpory Úřadu práce ve Dvoře Králové nad Labem}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/hlm1sp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Využívání „home office“ ve vybraných úřadech veřejné správy
Marek Benátský -
Ekonomický dopad převodu výplaty sociálních dávek z obcí na úřad práce: z pohledu konkrétní obce a místně příslušného úřadu prace
Hana Lišková -
Virtuální úřad pomocí nástrojů Office 365
Hana QUARANTOTTI -
Kontaktní pracoviště Úřadu práce v Opavě a jeho programy na pomoc deficitu kvalifikovaných osob na trhu práce
Andrea Pleváková -
Analýza pracovních podmínek a problematiky výkonu zaměstnání ve veřejné správě se zaměřením na Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Karviná a Hlučín.
Jan Míl
Název
Vložil
Vloženo
Práva