Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů – Richard Bicek
Richard Bicek
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Buyer decision process in the mobile phones market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou kupního rozhodovacího procesu na trhu mobilních telefonů. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá kupním rozhodovacím procesem jako takovým. Praktická část potom zkoumá současný světový trh mobilních telefonů a díky provedenému dotazníkovému šetření také způsob a intenzitu využívání mobilních telefonů českými spotřebiteli. V neposlední řadě postihuje …víceAbstract:
The diploma thesis inquires into analysis of buyer decision process in the mobile phones market. The thesis is divided in two parts. The theoretical part inquires into the buyer decision process as itself. The practical part then examines the present world market of mobile phones and thanks to performed questionnaire investigation also manner and intensity of usage of mobile phones among czech consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jiří Soukup
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kupní rozhodovací proces na trhu tiskáren
Simona Čuřínová -
Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Renáta Grinová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Vendula Trávníčková -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu
Monika Batulková -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé
Barbora Nováková -
Vliv primárních skupin na kupní rozhodování studentů
Sofiya Fomina -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Karolína Chárová