Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Kristýna Neradová
Bc. Kristýna Neradová
Diplomová práce
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Anotace:
Komunikace zastupuje podstatnou charakteristickou vlastnost, která provází veškerou populaci každodenním životem. Diplomová práce se zabývá významností jednotlivých prvků komunikace manažerů, důležitostí a možnostmi jejího využívání prostřednictvím komunikačních kanálu, komunikačních forem či samostatným sdělením obsahu. Pro lepší orientaci je práce rozdělena do dvou hlavních oddílů. Teoretická část …víceAbstract:
Communication represents fundamental characteristic quality that accompanies all the population with everyday life. The thesis deals with significance of particular elements of manager communication, imprtance and possibilities of its using through communication channels, communication forms or individual content report. The thesis is divided into two main parts because of better information. The teoretic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák
Název
Vložil
Vloženo
Práva