Odhalení tržní příležitosti v konkrétním segmentu trhu – Jakub Polášek
Jakub Polášek
Bachelor's thesis
Odhalení tržní příležitosti v konkrétním segmentu trhu
Finding Out of Market Opportunities in the Segment Market
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám praktickým využitím marketingového výzkumu - odhalení tržní příležitosti v konkrétním segmentu trhu. Cílem práce je zjistit, zda na českém trhu existuje tržní mezera v segmentu pomůcek a kosmetiky pro úpravu psí srsti. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový výzkum. Druhá část je věnována praktické tvorbě samotného výzkumu, sběru dat …moreAbstract:
My dissertation looks into the practical use of marketing research - finding out the market opportunity in a specific market segment. The aim is to discover whether there is a market gap in dogs´grooming segment (tools and cosmetics) in the Czech market. The first part describes theoretical solutions for the marketing research. The second part is devoted to practical creation of the research itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/94177
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Libor Nečas
- Reader: Jana Chmielová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta strojníBachelor programme / field:
Strojírenství / Průmyslové inženýrství
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Krátkodobé úvěrové produkty - jejich využití v obchodní činnosti podniku
Jana Slavíková