Politický marketing v mezinárodních vztazích – Bc. Zuzana Viglaská
Bc. Zuzana Viglaská
Diplomová práce
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Political Marketing in International Relations
Abstract:
Political marketing is a dominant tool for achieving political objectives. Despite the fact that it has been linked to politics from time immemorial, the term political marketing itself was first used in 1956. It is a set of theories, methods, techniques and social procedures whose aim is to convince citizens to support a particular person, a group of people or a political entity. Entities active on …víceAbstract:
Slovensky: Politický marketing je dominantným nástrojom pri dosahovaní politických cieľov. Napriek tomu, že jeho existencia je so samotnou politikou spätá už od jej prvopočiatkov, tento pojem sa prvýkrát objavil až v roku 1956. Je to súbor teórií, metód, techník a sociálnych postupov, ktoré majú za cieľ presvedčiť občanov, aby podporili človeka, skupinu alebo politický subjekt. Subjekty pôsobiace na …víceKlíčová slova
Politický marketing Medzinárodné vzťahy Zahraničná politika Politické strany Slovenská republika Európska únia Severoatlantická aliancia Politické programy Political Marketing International Relations Foreign Policy Political Parties Slovak Republic European Union North Atlantic Alliance Political Programs
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j6xm9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ambice a kapacity České republiky v rámci Severoatlantické aliance - mezinárodní komparace
Říha Říha -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh -
Politický marketing
Veronika Nováková -
Politický marketing a PR
Jan Čada -
Public relations a politika na příkladě politických stran v Liberci
Jana MARTINYOVÁ -
Marketing a volební úspěch
Marek Engelthaler -
Európska bezpečnostná a zahraničná politika - Európska služba pre vonkajšiu činnosť
Martin Pilát