Analýza marketingové komunikace zvolené firmy – Bc. Jakub STEJSKAL
Bc. Jakub STEJSKAL
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace zvolené firmy
Analysis of selected marketing communications company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky …víceAbstract:
The aim of this work is the analysis of used activities of marketing communications of a specific company, customers satisfaction and finding potential design changes for future activities. To achieve the objectives of the company many traditional and nontraditional forms of marketing communications are used. The uniqueness of this company is the need to build marketing for two groups of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEJSKAL, Jakub. Analýza marketingové komunikace zvolené firmy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Eva ČERNÁ -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani