Bc. Jakub STEJSKAL

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace zvolené firmy

Analysis of selected marketing communications company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky …více
Abstract:
The aim of this work is the analysis of used activities of marketing communications of a specific company, customers satisfaction and finding potential design changes for future activities. To achieve the objectives of the company many traditional and nontraditional forms of marketing communications are used. The uniqueness of this company is the need to build marketing for two groups of customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13691

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEJSKAL, Jakub. Analýza marketingové komunikace zvolené firmy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe