Analýza marketingové komunikace zvolené firmy – Bc. Jakub STEJSKAL
Bc. Jakub STEJSKAL
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace zvolené firmy
Analysis of selected marketing communications company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky …moreAbstract:
The aim of this work is the analysis of used activities of marketing communications of a specific company, customers satisfaction and finding potential design changes for future activities. To achieve the objectives of the company many traditional and nontraditional forms of marketing communications are used. The uniqueness of this company is the need to build marketing for two groups of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13691
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STEJSKAL, Jakub. Analýza marketingové komunikace zvolené firmy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Eva ČERNÁ -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani