Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry – Marek ZÁBRAN
Marek ZÁBRAN
Bachelor's thesis
Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry
System for collecting data on triangle mesh similarity in the form of a web based game
Anotácia:
Vizuální informace je subjektivní vjem a z toho důvodu je obtížné ji hodnotit na základě technických kritérií. Existují na to různé metriky, které mají různé výsledky, zhodnocení jejich správnosti je ovšem možné jen prostřednictvím porovnání se subjektivním vjemem lidských pozorovatelů. Cílem této práce je vytvořit systém, v rámci kterého bude možné sbírat data o lidském vizuálním vjemu na základě …viacAbstract:
Visual information is subjective and therefore difficult to evaluate on the basis of technical criteria. Many different metrics with different results concerning this topic may be found, but the assessment of their accuracy is possible only by comparing with the subjective opinions of human observers. This thesis presents a system which collects data on human visual perception based on the similarity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁBRAN, Marek. Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Využití prostředí ArcGIS pro zpracování dat leteckého \nl laserového skenování
Lucie POTŘEBOVÁ -
Porovnání nástrojů pro vývoj webových aplikaci
Ondřej Pavlacký -
Vývoj webového rozhraní pro aplikaci Pocket Pilot
Andrej Souček -
Vývoj instalačního balíčku pro webovou aplikaci - Productoo Installator
Filip Růžička -
Vyvoj moderní webové aplikace na macOS
Petr Vomáčko -
Back-end řešení pro vzdělávací aplikaci
Martin Schindler -
Návrh modelu uživatelských požadavků na podnikovou webovou aplikaci
Miroslav Juráš -
Návrh a vývoj frameworku pro vývoj webových aplikací administrativního typu
David Feldstein