Karolína Popková

Diplomová práce

Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání

Consumer motives for avoiding brands as a manifestation of anti-consumerism
Anotace:
Diplomová práce zkoumá motivy spotřebitelů k vyhýbání se značkám jako projev anti-konzumního jednání. Cílem je analyzovat chování spotřebitelů a identifikovat motivy, vedoucí k jejich rezistenci vůči konzumní společnosti a brandingu firem. Práce se zaměřuje na tři hlavní otázky: faktory motivující k vyhýbání se značkám, projevy reflexi-vity ve spotřebitelském chování a analýzu spotřebních zvyklostí …více
Abstract:
The thesis examines consumers' motives for avoiding brands as a manifestation of anti-consumerism. The goal is to analyze consumer behavior and identify the motives leading to their resistance to consumer society and company branding. The work focuses on three main questions: factors motivating to avoid brands, manifestations of reflexivity in consumer behavior and analysis of consumption habits within …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91885