Struktura mediálního trhu v České republice 2019 – Bc. Orest Ungrád
Bc. Orest Ungrád
Bakalářská práce
Struktura mediálního trhu v České republice 2019
Media Market Structure in the Czech Republic 2019
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza mediálního trhu. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti médii, způsobu komunikace a jejich rozdělení. Pozornost je věnována jednotlivým masmédiím z oblasti tisku, outdooru, rozhlasu, televize a internetu. Další část se zaměřuje na metody a analýzy využívané v praktické části, které jsou PESTEL analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of the media market. The theoretical part of the work acquaints the reader with the basic concepts of the media, the method of communication and their division. Attention is paid to individual mass media in the field of print, outdoor, radio, television and the Internet. The next part focuses on the methods and analyzes used in the practical part, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/zj24u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UNGRÁD, Orest. \textit{Struktura mediálního trhu v České republice 2019}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hmiuel/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Miroslav Malík -
SWOT analýza společnosti ZDV Krchleby
Jan Kristek -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Modern Donbas image by Russian and Ukrainian media
Mariia SHESTAKOVA -
The Effects of Various Media on English Language Learning
Petr Konvičný