Bc. Orest Ungrád

Bakalářská práce

Struktura mediálního trhu v České republice 2019

Media Market Structure in the Czech Republic 2019
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza mediálního trhu. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti médii, způsobu komunikace a jejich rozdělení. Pozornost je věnována jednotlivým masmédiím z oblasti tisku, outdooru, rozhlasu, televize a internetu. Další část se zaměřuje na metody a analýzy využívané v praktické části, které jsou PESTEL analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of the media market. The theoretical part of the work acquaints the reader with the basic concepts of the media, the method of communication and their division. Attention is paid to individual mass media in the field of print, outdoor, radio, television and the Internet. The next part focuses on the methods and analyzes used in the practical part, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/zj24u/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách