Ing. Miroslav Ulrich

Master's thesis

Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.

Marketing mix of the company SOLVIT, s.r.o.
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole …more
Abstract:
The subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ulrich, Miroslav. Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní