Jakub Rudel

Bakalářská práce

Implementace značky Alpina na český trh s outdoor obuví

Implementation of alpina brand to the czech outdoor shoes market
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat český trh s outdoor obuví. Bakalářská práce je zaměřena na srovnání vnímání loajality ke značce Alpina a vybraných konkurenčních značek vymezené skupiny spotřebitelů nakupující outdoorovou obuv. Společnost Alpina projevila zájem o vstup na český trh s portfoliem jejich produktů právě pro vysokohorskou turistiku, trekking a outdoor. V teoretické části …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze the Czech outdoor footwear market .The thesis is focused on the comparison of the perception of loyalty for Alpina brand and selected competing brands of defined consumers' group buying outdoor footwear. Alpine has shown interest in entering the Czech market with a portfolio of products for tourism, trekking and outdoor. In the theoretical part are mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Tomáš Poucha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35984