Profesní příprava žáků se sluchovým postižením – Eva Pakandlová
Eva Pakandlová
Bakalářská práce
Profesní příprava žáků se sluchovým postižením
Proffesional training of pupils with hearing impairment
Anotace:
Bakalářská práce na téma Profesní příprava žáků se sluchovým postižením se zaměřuje na možné důsledky sluchové vady mající vliv na výběr učebního oboru. Popisuje také komunikační systémy, které významně snižují informační bariéry v běžném životě. Vzdělávání žáků se sluchovým postižením se v České republice se vlivem posledních let změnilo k lepšímu. Speciální školy, které připravují žáky k plnohodnotnému …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of Professional training of pupils with hearing impairment and focuses on possible results of hearing impairment that influences the choice of branch of study. It also describes the communication systems that significantly decrease the information barriers in everyday life. The education of pupils with hearing impairment in the Czech Republic has improved during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Výuková aplikace pro český znakový jazyk
Kristián Heřman -
Český znakový jazyk v komunikaci slyšících rodičů a jejich dítěte s těžkým sluchovým postižením
Kateřina Balová -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Znakový jazyk dětí se sluchovým postižením v raném věku
Tereza KYSELOVÁ -
Home-office z pohledu motivace, odměňování a profesní i osobnostní typologie vhodných zaměstnanců
Petra Růžičková -
Následná profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností
Věra Krupanská
Název
Vložil
Vloženo
Práva