Barbora Valášková

Diplomová práce

Positioning značky Garden Gourmet

Brand Positioning Garden Gourmet
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou positioningu značky Garden Gourmet, kterou má ve svém portfoliu společnost Nestlé s.r.o. Cílem bylo zhodnotit positioning značky na základě vnímání spotřebitelů a vývoji trhu alternativních náhrad masa. Bylo zjištěno, že positioning značky je velmi dobře nastaven, nicméně byly navrženy změny a úpravy na základě výzkumu práce.
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of positioning the Garden Gourmet brand, which Nestlé s.r.o. has in its portfolio. The aim was to evaluate the positioning of the brand based on consumer perception and the development of the market for alternative meat substitutes. It was found that the positioning of the brand is very well set, however, changes and adjustments were proposed based on research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Zuzana Magálová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81875

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod