Positioning značky Garden Gourmet – Barbora Valášková
Barbora Valášková
Diplomová práce
Positioning značky Garden Gourmet
Brand Positioning Garden Gourmet
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou positioningu značky Garden Gourmet, kterou má ve svém portfoliu společnost Nestlé s.r.o. Cílem bylo zhodnotit positioning značky na základě vnímání spotřebitelů a vývoji trhu alternativních náhrad masa. Bylo zjištěno, že positioning značky je velmi dobře nastaven, nicméně byly navrženy změny a úpravy na základě výzkumu práce.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of positioning the Garden Gourmet brand, which Nestlé s.r.o. has in its portfolio. The aim was to evaluate the positioning of the brand based on consumer perception and the development of the market for alternative meat substitutes. It was found that the positioning of the brand is very well set, however, changes and adjustments were proposed based on research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Zuzana Magálová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Positioning doručovacích společností v České republice
Zuzana Kotilová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková