Český večerníček - analýza komunikační strategie nejoblíbenějšího televizního pořadu – Mgr. Aneta Hronová
Mgr. Aneta Hronová
Bakalářská práce
Český večerníček - analýza komunikační strategie nejoblíbenějšího televizního pořadu
Czech Bedtime story Večerníček - Communication Strategy Analyze of the Most Popular TV Programme
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikačními strategiemi Večerníčku jako oblíbeného televizního pořadu určeného předně dětem předškolního a nižšího školního věku. Zkoumali jsme nejreprízovanější a divácky nejoblíbenější série Večerníčku. Naším cílem bylo pokusit se v prvé řadě vytvořit typologii Večerníčku jako televizního pořadu. Dále odhalit, jak se Večerníček snaží působit na individuální a hodnotový vývoj …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on popular czech TV bedtime story called Večerníček as programme designed for pre-school and primary-school children and his communicaton strategy. We analyzed the most popular series of this programme. We tried to define Večerníček as unique TV programme. We were also asking about the way, how this programme can affect children´s values and which kind of heroes as important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lpeuj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v české reklamě
Tereza Bílá -
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov -
Genderové stereotypy v reklamě na Ukrajině a v Česku
Anastasiia RUBEZHYNA -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Genderové stereotypy v oboru české filmové produkce
Klára Ďabolková -
Česká a slovenská večerníčková produkcia: komparatívna, štrukturálna a obsahová analýza
Simona Luteránová -
Hledání gender stereotypů a jejich proměn ve večerníčku
Andrea SOJKOVÁ -
Vývoj večerníčku a jeho vliv na současné předškolní děti
Zdeňka Hochmanová