On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o. – Michaela Dvořáková
Michaela Dvořáková
Master's thesis
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Analysis of on-line marketing campaigns of KamTam s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu jednotlivých online marketingových kampaní cestovní agentury KamTam s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část ukazuje hlavní principy online marketingu a vysvětluje důležité pojmy, které jsou pro tento obor klíčové. V praktické části jsou pak analyzovány na základě historických dat proběhlé kampaně cestovní …moreAbstract:
This Master's thesis deals with an analysis of online marketing campaigns of the company KamTam s.r.o. The thesis is divided into two main chapters - theoretical and practical. The theoretical part explains main principles of online marketing and important terms regarding this field of activity. In the practical part, marketing campaigns are analysed based on historical data, including an introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78730
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2020
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Online Marketing Analysis for a Selected Company in Malaysia
Hong Soeung -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc