Reklama jako nástroj komunikace se zákazníky – Ing. Petra Peřtová
Ing. Petra Peřtová
Bakalářská práce
Reklama jako nástroj komunikace se zákazníky
Advertisement like instrument of communication with consumers
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám reklamou, která je jedním z hlavních nástrojů při komunikaci se zákazníky. První část teoreticko – metodologická se skládá ze čtyř kapitol. V první a druhé kapitole definuji základní pojmy a techniky v rámci marketingové komunikace. Zaměřuji se nejen na obecná pravidla marketingové komunikace, ale především na moderní, nové přístupy a poznatky. Ve třetí kapitole popisuji …víceAbstract:
In my Bachelor Thesis I deal with advertisement, which is one of the main tools of communication consumers. The theoretical – methodological consists of four chapters. In the first and second chapters I define the basic concepts and techniques in terms of marketing communication. I concentrate not only on common rules of marketing communication, but above all on modern, new of approaches and pieces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zshtb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: Ing. Lucie Machuldová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová