Ing. Petra Peřtová

Bakalářská práce

Reklama jako nástroj komunikace se zákazníky

Advertisement like instrument of communication with consumers
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám reklamou, která je jedním z hlavních nástrojů při komunikaci se zákazníky. První část teoreticko – metodologická se skládá ze čtyř kapitol. V první a druhé kapitole definuji základní pojmy a techniky v rámci marketingové komunikace. Zaměřuji se nejen na obecná pravidla marketingové komunikace, ale především na moderní, nové přístupy a poznatky. Ve třetí kapitole popisuji …více
Abstract:
In my Bachelor Thesis I deal with advertisement, which is one of the main tools of communication consumers. The theoretical – methodological consists of four chapters. In the first and second chapters I define the basic concepts and techniques in terms of marketing communication. I concentrate not only on common rules of marketing communication, but above all on modern, new of approaches and pieces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: Ing. Lucie Machuldová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní