Mgr. Adam Kurzok

Diplomová práce

Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí

Comparative advertising in the Czech Republic and abroad
Abstract:
The diploma thesis with the title - Comparative advertising in the Czech republic and foreign countries is focused in 20 000 words mainly on domain of unfair competition and comparative advertising in the Czech republic and takes a detailed view on current legal status, being seen in the Czech commercial law act nr. 513/1991, as well as points out some legal inaccuracies in implementing the Directive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
  • Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta