Prototyp hry pro grafické programování – Bc. Matouš Rejzl
Bc. Matouš Rejzl
Bakalářská práce
Prototyp hry pro grafické programování
Prototype of block-based programming game
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit prototyp výukové hry s důrazem na paralelismus. Práce popisuje další existující výukové hry, jednotlivé herní prvky, sady úloh a také implementaci. Výsledkem je fungující prototyp hry včetně několika sad úloh. Na tento prototyp je možné navázat a vytvořit plnou verzi této hry.Abstract:
This bachelor thesis aims to create a prototype of an educational game with an emphasis on parallelism. This thesis describes other educational games, game elements, sets of levels and the implementation. The result is a working prototype of the game, including some level sets. It is possible to further expand on this prototype to create a full version.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/egs8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Tomáš Effenberger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika