Bc. Matouš Rejzl

Bakalářská práce

Prototyp hry pro grafické programování

Prototype of block-based programming game
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit prototyp výukové hry s důrazem na paralelismus. Práce popisuje další existující výukové hry, jednotlivé herní prvky, sady úloh a také implementaci. Výsledkem je fungující prototyp hry včetně několika sad úloh. Na tento prototyp je možné navázat a vytvořit plnou verzi této hry.
Abstract:
This bachelor thesis aims to create a prototype of an educational game with an emphasis on parallelism. This thesis describes other educational games, game elements, sets of levels and the implementation. The result is a working prototype of the game, including some level sets. It is possible to further expand on this prototype to create a full version.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Tomáš Effenberger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika